Lees eerst onderstaande belangrijke informatie zeker door!

Voor nieuwe leden is het mogelijk om hen via onderstaand formulier in te schrijven voor onze groep. Deze inschrijving is echter niet definitief en dient gevalideerd te worden door onze administratie. Dit gebeurt nadat het lidgeld van 45 euro wordt overgeschreven op het rekeningnummer BE49 7330 0058 6171 met mededeling: “Inschrijving <voornaam+naam lid>”. U zult een bevestigingsmail krijgen zodra uw kind definitief is ingeschreven.

Indien je wenst gebruik te maken van Scouting op Maat, vink dan de optie van ‘verminderd lidgeld’ aan op het onderstaande formulier.

De inschrijving van nieuwe leden voor het scoutsjaar 2023-2024 start vanaf 1 augustus 2023.

Voor bestaande leden is het niet nodig om onderstaand formulier opnieuw in te vullen, de inschrijving vernieuwt automatisch als het jaarlijkse lidgeld (45 euro) overgemaakt wordt vóór 15 oktober 2023.

Ook kinderen die ooit lid waren bij ons (van wie het lidmaatschap stopgezet is), en zich terug willen inschrijven dienen dit formulier niet meer in te vullen. Zij zijn gekend in onze systemen en moeten enkel het lidgeld betalen om de herinschrijving definitief te maken. Neem na de betaling best contact op met ons.

Bij vragen: neem dan contact op met ons via groepsleiding@21ste.be

Privacyverklaring Scouting Linkeroever: klik hier